Itt megtalálhatod a nekünk feltett leggyakoribb kérdéseket és azokra a válaszokat, így a legtöbb felmerülő problémát magad is meg tudod oldani. Ha mégsem találod meg itt a választ, vagy valami nem sikerülne, keress minket bizalommal, és adj fel egy ticket-et a support.sch.bme.hu címen!
- Mit jelent a sávszélesség-korlátozás?
- Miért kerülte ebbe a korlátozásba?
- Valójában a 256 Kbit/sec sebességet sem érem el, miért?
- Mikor kerülök ki a korlát alól?
- Nem azért fizettem az internet-hozzáférésért, hogy ilyen alacsony legyen a sebességem!
- Mindenképpen DHCP-t kell használjak?
- Az IP címem úgy kezdődik, hogy 169.254…
- Az IP címem úgy kezdődik, hogy 10.66…
- Honnan tudom, hogy ki vagyok-e tiltva?
- A szobámban egy falialjzat elromlott. Hogyan lehetnék biztos benne, hogy tényleg ez a hiba?
- Biztos a fali UTP port a rossz. Mit tegyek?
- Már rég szóltam, hogy hibás a faliport de nem történik semmi!
- Az Egyetem szűrt ki a forgalomból. Ilyenkor mi történik?
- File megosztás (P2P) miatt lettem kitiltva. Miért engem tiltanak le, amikor mindenki csinálja?
- Milyen szankciók várnak rám, ha használtam P2P programot?
- Milyen szankciók várnak rám, ha “kölcsönvettem” valaki MAC címét?
- Dehát csak az új hálókártyám címét írtam át…
- Miért nem szóltok mielőtt kitiltjátok a gépem, miért kell utólag magyarázkodnom, net nélkül?
- Hálóregelnék, de az admin.sch szerint nem vagyok kollégista