Support (Hibabejelentés)

A problémák követésére és gyors megoldására bevezettünk egy ticket rendszert. Ez azt jelenti, hogy ha valami problémád van, egy ticketet (magyarul talán hibajegynek lehetne lefordítani) nyitsz, amibe leírod, hogy mi a panaszod. A ticket feladása után kapsz egy emailt, amiben visszaigazoljuk a problémát, és benne lesz egy ticket szám. Ezzel tudsz a problémádra hivatkozni, és weben nyomon tudod követni.

Ha jól választod ki a probléma típusát, akkor rögtön a megfelelő ember(ek)hez jut el, és a problémád így gyorsabban oldódik meg.
A “gyors” a problémától függően változhat, vedd figyelembe, hogy mi is csak egyetemisták vagyunk, akik ezt puszta jókedvből csináljuk, és pénzt nem kapunk érte. 

Support ügyeleti idő:

– Kedden 21:30-22:30 a 1320-ban,
– csütörtökön pedig 21-22 óráig a 1519-ben.

A vizsgaidőszakban nem tartunk állandó ügyeletet, személyes megjelenést igénylő probléma esetén érdemes az esti órákban próbálkozni, vagy előre időpontot egyeztetni a következő oldalon:

https://support.sch.bme.hu

  • Bozsik Ádám

    A mac címem: 0019DBF07CF6
    Már második napja ki vagyok tiltva a hálózatról, de nem tudom miért…
    Eredetileg túlforgalmazás volt az ok, de én 4 nap alatt az 1GB-ot sem értem el, nem hogy a 32-t vagy a 16-ot.
    Így is elvileg 1 napra lettem volna kitiltva, ha igaz lenne a túlforgalmazás, de mivel 26odika este 10 óta nem használtam netet a gépemen, nem értem, miért vagyok kitiltva még mindig…

    • hami89

      Szia

      Ezt legközelebb support.sch.bme.hu-ra küldd, egy tcket formájában, hogy a megfelelő emberhez kerüljön, minél gyorsabban.
      Sajnos az épületben karbantartották a központi UPS egységeket és karbantartás során hibáztak, így 1,5 napja nem elérhető a support oldalunk, ezért most továbbítom a leveledet a netadminhoz, de legközelebb tényleg ticketet írj.

      Üdv.
      Hami

  • m

    Néhány statisztikai adatra lennék kíváncsi (amennyiben publikus):
    – hány ticket keletkezett a rendszer indulása óta?
    – mennyi a ticketek átlagos élettartama (bejelentéstől a lezárásig eltelt idő)
    – hány lezáratlan ticket van jelenleg a rendszerben?
    – mennyi a bejelentett, de el nem kezdett ticketek száma?
    – egy felhasználóra átlagosan hány db ticket jut?

    • Janega Zoltán

      Az adatok publikusak, ellenben a kinyerésük nem triviális, így sajnos nem tudok válaszolni a kérdéseidre. Az biztos, hogy te elég előkelő helyen lehetsz a legtöbb ticketet feladó emberek listáján:)