Support (Hibabejelentés)

A problémák követésére és gyors megoldására bevezettünk egy ticket rendszert. Ez azt jelenti, hogy ha valami problémád van, egy ticketet (magyarul talán hibajegynek lehetne lefordítani) nyitsz, amibe leírod, hogy mi a panaszod. A ticket feladása után kapsz egy emailt, amiben visszaigazoljuk a problémát, és benne lesz egy ticket szám. Ezzel tudsz a problémádra hivatkozni, és weben nyomon tudod követni.

Ha jól választod ki a probléma típusát, akkor rögtön a megfelelő ember(ek)hez jut el, és a problémád így gyorsabban oldódik meg.
A “gyors” a problémától függően változhat, vedd figyelembe, hogy mi is csak egyetemisták vagyunk, akik ezt puszta jókedvből csináljuk, és pénzt nem kapunk érte. 

Support ügyeleti idő:

– Kedden 21:30-22:30 a 1320-ban,
– csütörtökön pedig 21-22 óráig a 1519-ben.

A vizsgaidőszakban nem tartunk állandó ügyeletet, személyes megjelenést igénylő probléma esetén érdemes az esti órákban próbálkozni, vagy előre időpontot egyeztetni a következő oldalon:

https://support.sch.bme.hu